تنها


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

من تنها

 باران بی انتهای چشمانم را

 برای تو مینویسم

تا شیرینی نگاهت

زهر دوری را

که جرعه جرعه-ناخواسته

به کامم ریختی را جبران کند

و برایت

از لحظه ی خاطره انگیز

از لحظه ی باشکوه وصال خواهم گفت

لحظه ای که من در دریای اشکم؛

اشک شوقم

تو را همچو مرواریدی صید میکنم

تا مبادا

از جلو دیدگانم دور شوی!

من تنها برای تو خواهم گفت

 برای تو خواهم خواند

و تنها

نرگس چشمانم توست

که افکارم را از تلاطم می رهاند

از من دریغ مدار

چشمانت را

 

 




نظرات شما عزیزان:

مریم شرقی
ساعت14:03---17 بهمن 1390
آرام تر سکوت کن!
صدای بی تفاوتی هایت آزارم می دهد...

بدو بیا که آپم با یه سوال
میای که نـــــــــــــــــــــــــه


مریم شرقی
ساعت19:28---16 بهمن 1390
سلام عشقم

فوق العاده بود

ممنونم گلمپاسخ:مرسي عزيزم لطف داري ..............:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:31 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com