@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

باید فراموشت کنـــــــــــم
 چندیست تمرین مـــــــی کنم
 من می توانم ! می شود ! ، آرام تلقین می کنم
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ….تا بعد، بهتر می شود ….
فکری برای این دلِ آرام غمگیــــــــــن مـــــی کنم
من می پذیرم رفته ای  و بر نمی گردی همین !
خود را برای درک این ، صـــــد بار تحسین می کنم
کم کم ز یادم می روی ،  این روزگار و رسم اوست !
 این جمله را با تلخی اش ، صــــــد بار تضمین میکنم.
 
البته بـــــــــــاید معترف شـــــــــــــــوم که :
 نه نه ، هرگز نمی توانم تــــــــــــــــــــو را فراموش کنم....




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,ساعت 18:10 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com