گفتم


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

 

یادته بهم گفتی دوسم داری؟ یادته گفتی عاشق منی؟

 

 یادته گفتم آخر تنها میشم؟ یادته گفتی تنهات نمیذارم؟

 

 یادته گفتی همیشه با منی؟ یادته گفتم ازیاد آخر میرم؟

 

 یادته گفتی دلت پیش منه؟ یادته گفتم اینا حرفه همه؟

 

 یادته گفتی من دوستت دارم؟ یادته گفتم که باور ندارم؟

 

 یادته گفتم این عشق تا کجاست؟ یادته گفتی تا نفس

 

 با ماست؟ یادته گفتم که باور ندارم؟ یادته گفتی که آره

 

 حق دارم؟ حالا دیدی که همش حرف بودفقط؟ حالا

 فهمیدی همش ادعا بود؟ ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 23:3 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com