اس


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ز مهر دوستان در خاطرم یادیست! اگر چه فاصله بسیار ، ارادت همچنان باقیست..!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دنیا را خیلی کوچک می بینم که بگم به اندازه یه دنیا دوستت دارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وصیت کردم قبل مرگم قلبم را اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه؛ اجازه میدی؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟  آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند
می گویند حساسیت فصلی است
آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یاد آن روزی که یاری داشتیم / این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم
ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم / این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی
. . .

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,ساعت 16:22 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com