بي تو


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

خونه خالی خونه غمگین خونه سوت و کوره بی تو

رنگ خوشبختی عزیزم دیگه من دور بی تو

مه گرفته کوچه ها رو اما سایه ی تو پیداست 

می شکنم صدای شب رو می گه اون که رفته اینجاست

تو با شب رفتی و با شب میای از دیار غربت

توی قلب من می مونی پر غرور و پر و پر نجابت

حالا دست من تنها شعر دستاتو می خونه

حس خوب با تو بودن تو رگای من می مونه

*********************************************

خدایا من در کلبه ی فقیرانه ی خود چیزی دارم که

تو در عرش کبریایی خود نداری

من چون تویی دارم

وتو چون خود

نداری





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:51 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com