ازدواج


@*بـــــــــــــــــهــــــــــــــــــتـــــــــــــــــرم*@

قبل از ازدواج:

 

مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیش از این منتظر بمونم
زن: می‌‌خواهى من از پیشت برم؟
مرد: نه! فکرش را هم نکن
زن: منو دوست داری؟
مرد: البته!
زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟
مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟
زن: منو مسافرت می‌‌بری؟
مرد: مرتب!
زن: آیا منو می‌‌زنی؟
مرد: به هیچوجه! من از این آدما نیستم !
زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟
.

.

.

: بعد از ازدواج
متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید
!!

 




نظرات شما عزیزان:

boy
ساعت9:20---20 بهمن 1390
سلام خیلی ممنون که اومدی به وبلاگم. من شمارو لینک میکنمپاسخ:سلام مرسي ...............شمام لينك شديد

سید میلاد
ساعت1:19---20 بهمن 1390
لینک شدی

سید میلاد
ساعت0:08---20 بهمن 1390
تازه بلاگو راه انداختمپاسخ:حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:33 توسط shaya| |


Power By: LoxBlog.Com